this is our life this is our rules!

20th September 2014

Photo reblogged from Images and Words with 1,026 notes

Indeed

Indeed

8th August 2014

Photo reblogged from Pictures and Quotes with 1,226 notes

31st July 2014

Quote reblogged from LoveQuotesRus with 8,487 notes

I loved you like a man loves a woman he never touches, only writes to, keeps little photographs of.

Charles Bukowski 

Everything you love is here

(via lovequotesrus)

Source: kitty-en-classe

27th July 2014

Photo reblogged from Images and Words with 1,028 notes

27th July 2014

Photo reblogged from LoveQuotesRus with 118,490 notes

lovequotesrus:

Everything you love is here

lovequotesrus:

Everything you love is here

Source: animeismywhore

27th July 2014

Photo reblogged from Pictures and Quotes with 1,024 notes

26th July 2014

Photo reblogged from Love Life Quotes with 993 notes

26th July 2014

Photo reblogged from Love Life Quotes with 483 notes

26th July 2014

Post

Day 4

Iam desperately miss you L.

Like a lot.

25th July 2014

Photo reblogged from NEWYORKTOPARIS with 326,709 notes

fuckreiva:

i was reading through my journal and i found this one page and it broke me

fuckreiva:

i was reading through my journal and i found this one page and it broke me

Source: fuckreiva

25th July 2014

Photo reblogged from Pictures and Quotes with 1,396 notes

25th July 2014

Photo reblogged from Pictures and Quotes with 586 notes

Sometimes.

Sometimes.

25th July 2014

Post

Day 3

Ga ada kabar samsek except postingan ala2.
Udh hari ke 3 aja masih galau sendiri. Lagi capek2 aku paksain buat langsung jalan cuman biar ga ada waktu buat sendiri dan keinget kamu.

Nyatanya? Nol besar alias salah besar.

Ga ngaruh. Ak tetep keinget kamu. Stalking path kamu. Ditutup. Dibuka lg.

Kresna tlp ak berasa biasa aja.


Beda.

Gmn nih. Masih hari ke 3 sih. Masih ada ratusan hari yang lain buat ngelupa. 😥

25th July 2014

Photo

02.45.

02.45.

24th July 2014

Quote

Kangen kamu 😢😢 kamu ngapain yah mas disana? Td pagi liat foto km yg diupload Lando. Ganteng deh. Hehe..kacamata baru tuh kayanya.

Jangan kurus2 ah. Kamu jadi jarang lari ama gym lagi deh ak perhatiin.

Btw..ini hr pertama kita ga contact2an.
Kemaren ga dihitung soalnya kan malem kamu pelanggaran masi tlp2 aku. Hahaha.
Gini ya rasanya.
Bloon bgt seharian. Kayanya even itu di keramean masi suka sliweran kepikiran kamu. Kira2 km gt jg ngga sih di Jkt?

Sempet deh ak mikir..mikir yg enggak2. Jgn2 kamu deket lg ama cewe di lantai 18 😢 si mbak2 feminin cantik pake jilbab. Tp deket jg urusan kamu sih. Dese tipe2 calon istri idaman ya kayanya. (Apa deh selak)

Mas..if only you know..kayanya ak kejebak ama perasaan ak sendiri ke km deh.

Ga tau nih kedepannya gimana ak bisa jalanin hubungan ak ama Kresna. Kalo otak aku terus ke kamu.
Terus mikirin kamu.


😡